a

اینستاگرام

تلگرام

توییتر

گوگل

اسکایپ

لینکدین

ایمیل

9:30 - 17:00

روزهای کاری: شنبه - چهارشنبه

02122687532

تماس برای مشاوره رایگان

جست و جو
فهرست
درباره موسسه حقوقی بین المللی سامانی پور

ارائه دهنده خدمات تخصصی وكالت در زمينه های:
١- امور حقوقي بين المللی در اروپا و آمريكا خصوصاً قراردادهای بين المللی، تجارت و امور مالی بين المللی، حمل و نقل و بازرگانی بين المللی، داوری بين المللی
٢- امور حقوقی داخل ايران شامل كليه دعاوی حقوقی، داوری و كيفری
امروزه حقوق بدليل گستردگی حوزه ارتباطات، معاملات و رشد تكنولوژی موجب شده گسترده تر شود.
بسياری از افراد در انتخاب وكيل خود به جهت عدم آگاهی از اين گستردگی رشته های حقوقی دچار سردرگمی می‌شوند.
اين دفتر با استفاده از ارتباطات بين المللي با وكلای اروپايی و آمريكايی و با بهره مندی از تجارب تخصصی در زمينه تجارت بين الملل در عرصه های اختلافات بين المللی تجار در زمينه های خسارات، داوری، بيمه ، حمل و نقل، قراردادها آماده خدمت رسانی به موكلين محترم را داراست.

در بخش حقوقی ايران نيز اين دفتر با سابقه چندين ساله در زمينه وكالت كليه دعاوی شما را بصورت تخصصی بررسی و به نحو راهبردی و موثر پيگيری می‌نمايد اعتبار ما رضايت مندی شما و هدف مان دفاع تخصصی از حقوق شماست.

ما مفتخریم با مجوز رسمی از کانون وکلای ایالت کالیفرنیا برای ارائه خدمات حقوقی به هموطنان عزیز در سراسر آمریکا یاری دهیم. برای ارتباط برون مرزی با ما هموطنان محترم مقیم ایالت متحده آمریکا میتوانید در صفحه اخبار سایت اطلاعات تماس و آدرس را دریافت نمایید.
ما با سابقه کاری از سال ۲۰۰۵ رسما وکالت حرفه ای را در دادگستری ایران آغاز کرده ایم و با صدها پرونده موفق در حال توسعه ی خدمات حقوقی از ورای مرزهای ایران به ایالات متحده میباشیم.